Menu

Audio

                                                                          Umělci mají své tajemství, o kterém sami nic nevědí, cítí je jenom intuitivně.

12. února 2017

Jak odhalit svoji pravou tvář ve dvou krocích

Už dlouho mám opodstatněné podezření, že ve svém těle existuju víckrát než jednou. Co mě vede k tomuto názoru? Inu... Protože každý člověk podle mě neexistuje "méněkrát" než dvakrát.


A vlastně abych se přiznala, sedím a hluboce přemýšlím, že bych do svého "zápisníku ze všedních dní" mohla napsat i o něčem jiném, než o sobě. Tedy zdá se to býti poněkud egocentrické. A nejspíš asi i je. Protože jak už jsem říkala, v hloubi duše (někteří ne až tak hluboko a jiní na konci uvnitř vaginy Alexis Texas (tedy opravdu hluboko)) chce každý blogger být strašně slavný, nejlépe prostřednictvím svého blogu. A to jest jedna z mnoha těch tváří.

Pro tu skutečně pravou tvář se ale musíme vypravit do minulosti, konkrétně 36 hodin zpět. To jsem totiž ve čtyři ráno zamávala všem šátečkem a šla spinkat, netuše že udělám nejspíš nový světový rekord! (Dobře, nebyl ani světový, dokonce ani celorepublikový, troufnu si tvrdit že ani meziměstský a vlastně ho pokořila i ta jediná osoba, co se mnou je v místnosti... Ale prostě, chápete, co se snažím říct! Bylo to hustý!)

Je dobré vědět, že jsem se svým standardem nevyspala několik měsíců a to nejspíš od srpna, kdy jsem odjela na nějaký ten pátek dělat servírku do Špindlerova mlýna. Moje rada zní - nedělejte to! Ale zpět k mému rekordu. Několik měsíců jsem se kvalitně nevyspala - protože stres, stereotyp a všechny další možná ho_na, která nám ubírají z kvality tolik touženého spánku.

No a přišel 11. únor a s ním všechno to, co mi chybělo - začala jsem totiž konečně znovuobjevovat své zoufale zešpindlerované já (to jest synonymum něčeho takového (viz. napravo)), přišla ta skutečná očista. Protože jsem usnula ve 4:00 ráno a probudila se v 23:00 téhož dne. Načež jsem strávila vysněný den v posteli vedle svého milovaného (následovaly hádky o to, kdo udělá snídani, kafe a tak. A hádejte, kdo vyhrál? Vagina!) No a abych přiblížila, jak to dopadlo, 12 hodin jsme sledovali anime jménem Naruto (pro znalce konkrétně Shippuden 130+ (jak umře jedna z těch supr postav 😭 (jé, ono to umí smajlíky!!!)) a pak? Jsme usnuli... Kdo spí 18 hodin a pak po 12 spí další 4?! Inu...

A abych byla upřímná, cítím se skvěle a nevím, proč! Měla bych být strašně přespaná a protivná a rozbolavělá, ale nejsem!

Takže moudro zní: Pokud někdy ucítíte skrytou reinkarnaci Šípkové Růženky, nebraňte se. To jenom vaše tělo volá o pomoc a říká: "Pojď, jebeme na všechno alespoň 18 hodin!"



Žádné komentáře :

Okomentovat